W sprzedaży!

ROMEO i JULIETA CHURCHILLS

Pierwotna cena wynosiła: 64,00 zł.Aktualna cena wynosi: 59,00 zł.

Poprzednia najniższa cena: 59,00 .

Romeo y Julieta Churchills

długość: 180mm

24 w magazynie

Informacje o dostawie
Informacje o dostawie

Opis

Romeo y Julieta Churchills

UWAGA: gatunek 2 !!! (cygara kolekcjonerskie, filler składa się z pociętych liści tytoniu)

to marka cygar premium, obecnie należąca do Imperial Brands. Marka jest obecnie własnością dwóch spółek zależnych Imperial Brands, Habanos SA na Kubie i Altadis na Dominikanie.

Marka Romeo y Julieta została założona w 1875 roku przez Inocencio Alvareza i Manina Garcíę. Marka to hiszpańska nazwa słynnej tragedii Szekspira „Romeo i Julia”.

W latach 1885-1900 marka zdobyła liczne nagrody na różnych wystawach degustacyjnych (o czym świadczą złote medale na logo marki). Jednak prawdziwy rozkwit marki nastąpił po jej przejęciu przez José „Pepina” Rodrigueza Fernándeza, byłego szefa fabryki Cabañas w Hawanie, i jego firmę Rodríguez, Argüelles y Cia w 1903 roku. Będąc człowiekiem bardzo kosmopolitycznym, Rodriguez nieustannie podróżował po Europie i obu Amerykach, aktywnie promując swoją markę i zgłaszając swojego konia, trafnie nazwanego Julieta, na wydarzenia wyścigowe na całym świecie.

Dzięki jego umiejętnościom sprzedażowym marka stała się wyjątkowo popularna na całym świecie wśród zamożnych klientów, z których wielu domagało się spersonalizowanych opasek do swoich cygar. W szczytowym okresie wyprodukowano dla klientów aż 2000 spersonalizowanych opasek do cygar. W tamtym czasie marka była również znana ze specjalizacji w cygarach figurado (cygarach kształtowanych, np. zwężających się – „cygarach, które nie mają prostych, równoległych boków), takich jak Perfectos i Pirámides. Uważa się, że ponad tysiąc takich kształtów zostało wynalezionych w produkcji.

Sir Winston Churchill był prawdopodobnie najsłynniejszym wielbicielem marki.[1][2] Flagowa vitola marki została nazwana na jego cześć, długie cygaro o średnicy 7 cali na 47, znane jako Churchill.

Po śmierci Rodrigueza w 1954 roku w wieku 88 lat oraz rewolucji i późniejszej nacjonalizacji przemysłu tytoniowego, marka została przeniesiona do La Romana na Dominikanie, gdzie produkcja cygara Romeo y Julieta na rynek amerykański trwa do dziś pod kierunkiem of Altadis USA. Rząd kubański znacjonalizował markę i nadal produkuje ją i dystrybuuje na całym świecie jako jedna z najlepiej sprzedających się marek światowych.

Romeo y Julieta to jedna z najpopularniejszych marek kubańskich cygar i nie bez powodu. Asortyment cygar oferowanych przez Romeo y Julieta zaspokoi wszystkie gusta i preferencje, od nowicjusza palącego cygara ze swoim pierwszym Petit Julieta, po prawdziwego miłośnika palącego Churchilla przy ognisku.
Jakie są cygara Romeo i Julia?

Cygara Romeo y Julieta są średniej mocy, mają lekko gorzki smak z domieszką słodyczy i klasyczny kubański profil.

Wśród bogatej i oddanej bazy klientów jest jeden, który naprawdę się wyróżnia, Sir Winston Churchill. Na jego cześć nazwano jedno ze sztandarowych cygar marki; Churchill to długie cygaro o średnicy 7” na 47.
Historia cygar Romeo i Julia

Swoją nazwę wzięła od hiszpańskiego tłumaczenia tragedii Szekspira, Romeo y Julieta zostało założone w 1875 roku przez Manina Garcię i Inocencio Alvareza. Logo marki zdobią złote medale, które symbolizują nagrody zdobyte na różnorodnych wystawach degustacyjnych.

Marka wyróżniała się na tle konkurencji oferując swoim bogatszym klientom spersonalizowane opaski do cygar. Jest to w dużej mierze zasługa umiejętności sprzedażowych Jose „Pepina” Rodrigueza Fernandeza, który przejął firmę w 1903 roku.

Rodriquez dużo podróżował po Europie i obu Amerykach, wykorzystując to jako okazję do promowania swojej marki cygar.

Zmarł w 1954 roku w wieku 88 lat. Po rewolucji kubańskiej i nacjonalizacji przemysłu cygarowego Cubatabaco przejęło produkcję Romeo y Julieta na Kubie, podczas gdy pierwotni właściciele założyli nowy dom na Dominikanie, gdzie produkować cygara dla Stanów Zjednoczonych. Romeo y Julieta to legendarna, jedna z najpopularniejszych, najbardziej romantyczna marka cygar kubańskich. Stworzona przez Inocencio Alvarez’a i Mannin’a Garcia. Niemal od samego powstania w roku 1875, wyróżniała się jakością zdobywając złote medale na międzynarodowych wystawach w latach 1885–1900.

Poniższa lista vitola de salida (vitolas komercyjne) w ramach marki Romeo y Julieta zawiera ich rozmiar i średnicę pierścienia w systemie imperialnym (i metrycznym), ich vitola de galera (vitola fabryczne) oraz ich nazwę zwyczajową w amerykańskim slangu cygarowym

  • Belicoso – 512” × 52 (140 × 20.64 mm), Campana, a belicoso
  • Belvedere – 478” × 39 (124 × 15.48 mm), Belvedere, a short panetela
  • Cazadores – 638” x 44 (162 x 17.46 mm), a lonsdale
  • Cedro de Luxe No. 1 – 612” × 42 (165 × 16.67 mm), Cervantes, a lonsdale
  • Cedro de Luxe No. 2 – 558” × 42 (143 × 16.67 mm), Corona, a corona
  • Cedro de Luxe No. 3 – 518” × 42 (130 × 16.67 mm), Mareva, a petit corona
  • Churchill – 7″ × 47 (178 × 18.65 mm), Julieta No. 2, a churchill
  • Corona – 558” × 42 (143 × 16.67 mm), Corona, a corona
  • Coronita en Cedro – 518” × 40 (130 × 15.88 mm), Petit Cetro, a petit corona
  • Exhibición No. 3 – 558” × 46 (143 × 18.26 mm), Corona Gorda, a grand corona
  • Exhibición No. 4 – 5″ × 48 (127 × 19.05 mm), Hermoso No. 4, a corona extra
  • Petit Corona – 518” × 42 (130 × 16.67 mm), Mareva, a petit corona
  • Petit Julieta – 378” × 30 (98 × 11.91 mm), Entreacto, a small panetela
  • Petit Princess – 4″ × 40 (102 × 15.88 mm), Perlas, a petit corona
  • Regalía de Londres – 458” × 40 (117 × 15.88 mm), Coronita, a petit corona
  • Romeo No. 1 – 512” × 40 (140 × 15.88 mm), Crema, a corona
  • Romeo No. 2 – 518” × 42 (130 × 16.67 mm), Petit Corona, a petit corona
  • Romeo No. 3 – 458” × 40 (117 × 15.88 mm), Coronita, a petit corona
  • Short Churchill – 478” × 50 (124 × 19.84 mm), Robusto, a robusto
  • Sport Largo – 458” × 35 (117 × 13.89 mm), Sport, a short panetela
  • Wide Churchill – 518” × 55 (130 × 21.83 mm) Montesco
  • Exhibición No. 2 (2000) – 758” × 49 (194 × 19.45 mm), Prominente, a double corona
  • Robusto (2001) – 478” × 50 (124 × 19.84 mm), Robusto, a robusto
  • Hermoso No. 1 (2003) – 612” × 48 (165 × 19.05 mm), Hermoso No. 1, a grand corona
  • Hermoso No. 2 (2004) – 618” × 48 (156 × 19.05 mm), Hermoso No. 2, a grand corona
  • Petit Pirámide (2005) – 5″ × 50 (127 × 19.84 mm), Petit Pirámide, a petit pyramid
  • Escudo (2007) – 512” × 50 (141 × 19.84 mm) Gordito, a robusto extra
  • Duke (2009) – 512” × 54 (140 × 21.43 mm) Duke, a robusto extra